جلسات جزء خوانی قرآن از شب اول ماه مبارک از ساعت 21:30 الی 23 (شبهای جمعه تا 24) در محل ارگ شیخ بهایی شروع بکار کرد. سخنرانان جلسه نیز پس از خوانده شدن دو حزب از قرآن کریم، با کلام شیوای خود حاضران در جلسه را به فیض رساندند -خلاصه‌ای از مباحث مطرح شده توسط سخنرانان این شبها را در پست‌های بعدی به استحضار میرسانیم.

همزمان با برنامه جزء خوانی؛ مهد کودک و مهد نونهالان نیز در محل سالن اندیشه فرهنگسرای خارون (کنار ارگ شیخ بهایی) آماده پذیرایی معنوی و تفریحی از کودکان 4 تا7 و نونهالان 7تا 13 ساله بود.

فعالیتهای غرفه‌های جانبی برنامه:

ایستگاه فشارخون: در این ایستگاه  قد، وزن و فشارخون به همت اعضای مدیریت بهداشت و سلامت خانواده مجمع جهانی اندازه‌گیری میشود. همچنین علاقه مندان به شرکت در کلاسهای امداد و کمک‌های اولیه میتوانند در این غرفه ثبت نام به عمل آورند.

ایستگاه سلامت:  دراین ایستگاه از نظر تغذیه‌ای و سلامت با حضور کارشناسان مدیریت سلامت مجمع جهانی به مراجعه کنندگان، مشاوره رایگان داده میشود.

Wifi: در این ایستگاه برنامه‌‌ها و فایل‌های صوتی تصویری برای دارندگان گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید فرستاده میشود.

ایستگاه مشاوره: خدمات غرفه مشاوره شامل مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، استعداد یابی، تغذیه، راهنمایی برای تغییر رفتارهای غلط، تربیت فرزند و زندگی به سبک اسلامی است که به همت اعضا و کارشناسان مدیریت مشاوره و درمان مجمع جهانی ایجاد و ارائه خدمت مینمایند.

حجاب و عفاف: این غرفه اقدام به نمایش و فروش محصولات عفاف و حجاب نموده است.

غرفه‌ احکام بانوان، کتاب، محصولات فرهنگی و هنر نیز از دیگر برنامه‌های جانبی امسال میباشند.

قرآن خوانی ارگ رمضان 94

غرفه ارگ رمضان94


م رایانه