کلاسهای ایروبیک خواهران، طبق اطلاع‌رسانی قبلی، روزهای زوج ساعت ۱۰:۴۵الی ۱۲دقیقه با حضور حدود  تعدادی از اعضای مجمع در محل باشگاه فجر، خیابان شهید مطهری، روبروی شبکه بهداشت، برگزار میگردد.

از جمله تمرینات این کلاس، حرکات کششی-اصلاحی، نرمش‌های ویژه مبتلابان به کمر درد، آموزش راه‌کارهای بهبود نفس گیری و ارتقای آمادگی جسمانی می‌باشد. شرکت در این کلاس شاد و البته مفید را از دست ندهید!

دوره‌ی آموزش اینترنت نیز در حال برگزاری است. جلسه اول این کلاس، با سرفصل‌های آموزش اتصال به اینترنت، طریقه جستجو، دریافت مقاله، اطلاعات و مطالب مورد نیاز، دانلود فایل‌های مورد نیاز از سایت‌ها و فضاهای مجازی و جلسه دوم با سرفصل‌های طریقه ساخت ایمیل، ارسال و دریافت مطالب، عکس و فیلم و لینک‌های مورد نظر، برگزار شده است.

جلسات اول و دوم کارگاه آموزشی آیین نگارش نیز، باحضور چهل نفر از اعضاء مجمع، با حضور جناب آقای سمیعی، مدیر گروه رشته ادبیات آموزش و پرورش نجف آباد برگزار شد.

از جمله مباحث مطرح شده در این جلسات، می‌توان به این موارد اشاره کرد: بیان تفاوت‌های ساختار نوشتاری و گفتاری زبان فارسی، آموزش نحوه‌ی نگارش صحیح کلمات، آموزش روش‌های تشخیص املای صحیح کلمات، معرفی انواع نامه‌ها و آموزش نگارش نامه‌های اداری-رسمی. مباحث مرتبط با آموزش مقاله‌نویس و گزارش‌نویسی نیز در جلسه‌ی آینده مطرح خواهد شد. با توجه به اهمیت مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی، -و صد البته با توجه به شیرینی و جذابیت مبحث-  قصد داریم به لطف و یاری خداوند، گزارش جامع این کارگاه را برای استفاده همه‌ی عزیزان بارگزای کنیم.

در پناه خدا