باتوجه به نزدیک شدن ماه محرم و همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی، با خانم حسینی مسئول کمیته انتظامات سالن مراسم، مصاحبه‌ای به عمل آمد.

ایشان فرمودند: "اولین جلسه‌ی خود را با رویکرد برنامه‌ریزی جهت بهترین خادمی برای ایجاد نظم هرچه بیشتر در همایش شیرخوارگان۱۳۹۴، برگزار نمودیم که خلاصه‌ای ازاین جلسه را به استحضار میرسانم.

این جلسه که جلسه‌ی هسته‌ی مرکزی این کمیته میباشد؛ در روز۱۶شهریور ماه ۹۴برگزار شد. به دلیل تقارن زیبای اولین جلسه‌ی این کمیته با ۲۳ ذی‌القعده که روز زیارتی مخصوص امام رضا علیه‌السلام است؛ این جلسه با قرائت صلوات خاصه‌ی ایشان متبرک شد.

سپس به یادآوری محاسن و معایب همایش سال گذشته پرداختیم و از حضار با تجربه و آشنا به کار درخواست نمودیم تا راه‌های تقویت محاسن و رفع معایب را بیان نمایند. ایجاد نظم و کنترل جمعیت با توجه به حضور بیش از 10 هزار نفر مادر به همراه فرزند شیرخواره خود در همایش از دغدغه های جدی هسته مرکزی کمیته بود که قرار شدن به جهت ایجاد نظم بیشتر در سالن و استفاده حداکثری شرکت کنندگان تدابیری اتخاذ و جمع بندی نظرات و راهکارهای جلسه،در چند روز آینده به صورت حضوری به مدیریت محترم مجمع اعلام و تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد. امید است که بتوانیم در راستای اهداف والا و مقدس این همایش در کمیته انتظامات اقدامات شایسته و در شان اهل بیت خاصه صاحب اصلی همایش حضرت علی اصغر(ع) انجام دهیم.

در پایان، باتوجه به اینکه برای ابتر نبودن هرکار، خواندن صلوات مخصوص حضرت زهرا سلام الله علیها، سفارش شده است؛ قرائت نمودن جمعی این صلوات درانتهای جلسه، این امید را به همه‌ی ما میدهد که صاحبان اصلی یعنی معصومین علیهم‌السلام، خود شایسته‌ترین مددرسان‌ها برای برگزاری هرچه پرشورتر و پر شعورتر این همایش هستند."

م.رایانه