با عرض سلام و احترام، در ادامه‌ی بازتاب فعالیت‌های صورت گرفته در راستای برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، با خانم باقری مسئول کمیته بهداشت و امداد سالن مراسم، مصاحبه‌ای به عمل آمد که در ادامه خدمتتان ارائه خواهد شد.
ایشان در خصوص حوزه مسئولیت‌شان مبنی بر ایجاد و مدیریت غرفه‌های داخل سالن توضیحاتی را فرمودند: "از تمهیداتی که امسال در خصوص ایستگاه‌ها اندیشیده شده؛ این است که ایستگاه‌های سلامت، فشارخون و ستاد گمشدگان را داشته باشیم. همچنین بدلیل محدودیت دسترسی به غرفه‌ها در سال گذشته، قرار بر این شد که علاوه بر قسمت خانم‌ها، در سمت آقایان نیز این غرفه‌ها را دایر کنیم."
ایشان در خصوص حوزه فعالیت غرفه‌ها اینگونه فرمودند: "در ایستگاه‌های سلامت، BMI (نمایه توده بدنی)، قد و وزن بصورت رایگان اندازه‌گیری خواهدشد. مشاورین تغذیه‌ای در این غرفه‌ها آماده مشاوره دادن به خانواده‌ها هستند و بروشورهای آموزشی نیز در این غرفه‌ها عرضه خواهد شد."
خانم باقری فرمودند که ما با مرکز تیروئید شبکه بهداشت نجف‌آباد همانگ کرده و شماره تماس‌های خانواده‌های دارای کودک زیر 2 سال را بدست آورده‌ایم تا پیامک‌‌های دعوتی را برایشان ارسال نمائیم.
ایشان همچنین از وجود 14 مرکز ثبت‌نامی خبر دادند و به این نکته اشاره کردند که 7 مرکز از آنها، از مراکز بهداشتی هستند که مراجعه کنندگان پس از ثبت نام، لباس و فرم دریافت خواهند کرد.
م.رایانه