رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف‌آباد از تشییع پیکر مطهر مهاجر الی الله سردار شهید حاج عباسعلی جوزی؛ تنها مفقود استان اصفهان در فاجعه منا خبر داد و گفت: این مراسم صبح روز شنبه؛ سوم بهمن ماه در شهرستان نجف آباد برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و تدفین سردار شهید جوزی، از مقابل کانون شاهد (مکان سابق بیناد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف‌آباد) واقع در خیابان دکتر شریعتی به سمت گلستان شهدای نجف‌آباد برگزار می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف‌آباد در خاتمه از برگزاری مراسم ترحیم سردار شهید جوزی؛ از ساعت ۹ تا ۱۱ روز یکشنبه؛ چهارم بهمن ماه در مسجد جامع نجف‌آباد خبر داد.
گفتنی است، پیکر سردار جوزی به همراه آخرین گروه مفقودان فاجعه منا، ۲۳‌دی ماه با پروازی از کشور عربستان وارد تهران شد.

در کارنامه سراسر افتخار این شهید عزیز در سالهای دفاع مقدس میتوان به رشادتها و دلاورمردیها و حضور در جبهه های حق علیه باطل و افتخار جانبازی 70 درصد و نیز تحمل دوران اسارت در زندانهای بعثی و افتخار و اثبات آزادگی و پس از آن دوران؛ به مدیریت و توسعه کلینیک تخصصی نبی اکرم(ص)، مسئولیت معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف آباد و نیز انجام طرح ها و حرکات خود جوش و جهادی و ارائه خدمات درمانی و پزشکی بصورت رایگان در مناطق محروم اشاره نمود. تعهد، تخصص، مردم داری، اخلاص، صفا و صمیمیت، ایثار و ازخودگذشتگی ایشان زبانزد عام و خاص بوده و است.
مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) نیز در تمامی سالهای برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم افتخار حضور این شهید عزیز را به همراه یک تیم پزشکی مجرب در برنامه داشت که برخود وظیفه میدانیم ضمن ابراز همدردی و با قلبی آکنده از اندوه فقدان و شهادت این اسطوره ایمان و رشادت را به محضر امام زمان(عج)، نایب برحقش مقام عظمای ولایت، خانواده محترم و امت شهید پرور شهرمان تبریک و تسلیت عرض نماییم.