ظل عنایت حضرت علی اصغر (علیه السلام) بر آن شدیم برنامه دوره‌ی جدید طرح مشکات را تدوین کنیم. پس با نام ویاد خدا و لطف حضرت ولی عصر (عج) و رجوع به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) درمورد نوجوانان و جوانان، جلسات متوالی اتاق فکر برگزار کردیم و قرار براین شد که برای جذب نیروهای جدید همایشی تحت عنوان "چشم‌ها را باید شست" برگزار کنیم. با تبلیغات چهره به چهره دوستان دوره‌ی قبل و همکاری تعداد اندکی از مدارس ثبت نام ها انجام شد و در تاریخ نهم تیرماه 95 درمکان سالن اندیشه فرهنگسرای خارون این همایش برگزار شد. این برنامه با تلاوت آیه‌هایی از سوره‌ی نور و سپس اجرای سرود ملی به صورت پیرامید آغاز شد و در ابتدا برنامه از سخنرانی جناب آقای طباطبایی مدیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام) نجف‌آباد و سخنرانی آقای عبدالهی بهره‌مند شدیم.

ضمنا، در طول برنامه به شرح طرح مشکات در دوره‌ی تابستان و ارائه‌ی گزارش فعالیت دو سال گذشته‌ی طرح به صورت کلیپ پرداخته شد و در این همایش به شرکت کنندگان بسته‌ی فرهنگی برای معرفی کار اهدا شد. همچنین شرکت کنندگان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت نمودیم.

با برگزاری نماز جماعت و تقدیر از خانم رفیعی مربی طرح و خانم عباسی مسئول طرح و دختران فعال دوره‌ی قبل برنامه را ادامه دادیم و در پایان ضیافت افطاری برگزارشد.

قابل توجه دوستان عزیز! آغاز طرح در تاریخ 19 تیرماه 95 در مکان سالن طبقه‌ی اول بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه‌ای برگزار می‌گردد.)