سلام بر شیرخوار شهید دشت کربلا. سلام بر قلب شکسته‌ی پدری که فرزندش را با تیر جهل، کینه و ستم سیراب کردند. سلام بر مادر حیران شده‌ای که شیرخوارش هرگز به خیمه باز نگشت...
 سلام بر مادران قدرانی که امروز به رسم همدردی مادرانه، فرزندان کوچک خود را به میدان آوردند. 
و سلام بر همسران و فرزندان شهیدی که شهیدشان نه در دشت کربلا، بلکه در امتداد راه کربلا، و در زمانی که فتنه‌های یزیدیان زمان هر روز از گوشه‌ای سر بر می‌آورد، از همه‌ی داشته‌ها و دلبستگی‌های خود دل بریدند و مانند سالار مظلوم و غریبشان، مظلومانه در غربت، آسمانی شدند.
امروز همایش شیرخوارگان حسینی(ع)، در نهایت زیبایی و به کوری نگاه‌های شوم دشمنان شیعه، در اوج شکوه برگزار شد. مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) نجف آباد افتخار داشت، امروز میزبان بیش از هزار شیرخواری باشد که به نیت سربازی قیام منتقم خون شهیدان کربلا [مهدی وعده داده شده(عج)] به حسینه حضرت زهرا(س) آمده بودند. خداوند بزرگ و مهربان را شاکریم که با نعمت اسلام و ولایت علی(ع) ما را بر جهانیان بزرگی بخشید و سپاسگزاریم که ما را خادمان کوچکی در جبهه‌ی عاشوراییان قرار داد تا به شکرانه‌ی این نعمت، همایشی چنین با شکوه، هماهنگ و در نهایت نظم و دلنشینی برگزار شود.
حسینیه‌ی فاطمه الزهرا(س)، امروز علاوه بر میزبانی از سربازان کوچک امام زمان(عج)، میزبان بزرگوارانی بود که اقامه‌ی عزای حسین فاطمه(ع) و فرزندانش در گوشه گوشه‌ی این مرز و بوم، مرهون رشادتها و از جان گذشتگی‌های همسران و پدران آنها است.ُ شهیدان مدافع حرم عزیزی که مصداق شهدای "کل یوم عاشوا و کل أرض کربلا" هستند.
این همسران و فرزندان مدافع حرم، در کمال بزرگواری، دعوت دوستان مجمع را پذیرفته و به عنوان خادمان افتخاری، زینت بخش همایش امسال شدند.
گزارش کامل دیدار دعوت از این عزیزان و نیز برگزاری همایش در فرصت‌های بعدی بارگذاری خواهد شد.
البته تمامی خادمان و میهمانان مراسم امروز، میهمان عزیزان گمنامی بودیم که در مقبره الشهدای فاطمه زهرا(س) شهرستان نجف آباد، آرام گرفته اند و به لطف خداوند و به یُمن وجود آرام و آرامش بخش این عزیزان، هر سال این مراسم در این محل به مراتب بهتر از سال قبل برگزار میشود. روحشان شاد.
خداوند ما را سپاسگزار نعمت ولایت،آرامش و امنیت قرار دهد.
در پناه خدا