با سلام. پس از برگزاری شورانگیز همایش امسال، سراغ جناب آقای طباطبایی، مدیر محترم مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) نجف آباد رفتیم تا نظرات ایشان را در مورد همایش امسال، جویا شویم. ایشان پس از عرض ادب و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین(ع)، ادامه دادند:

"به حول و قوه الهی و مدد اهل بیت(ع) و شهدا، دوازدهمین آیین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی را در اولین جمعه ماه محرم و مصادف با چهلمین روز شهادت حجت خدا شهید مدافع حرم محسن حججی در شهرستان نجف آباد، همزمان با ۴۵۰۰ نقطه ایران و جهان به نمایندگی از مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با شعار «کربلا حیات شیعه و حضرت علی اصغر(ع) حیات کربلا»  و با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت، خیل عظیم مادران به همراه فرزندان شیرخوارشان به میزبانی هیأت رزمندگان اسلام نجف آباد درحسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار نمودیم. حضور همسران و خانواده معظم شهدای مدافع حرم جلوه ای زیبا و معنوی به جلسه‌ی امسال ما داد. سخنرانی امام جمعه شهرمان حاج آقا حسناتی با موضوع تربیت فرزند عاشورایی، مداحی برادر سید رضا نریمانی با اجرای مجری صداوسیما برادر حمید راستی، قرائت نذرنامه توسط تمامی مادران با گرفتن فرزندانشان برروی دست و نذر نمودن آنها برای یاری نمودن قیام امام زمان(عج) از برنامه های اصلی همایش بود. چهارصد نفر از خواهران و برادران مومن و متعهد خادمی این همایش را در ۱۲ کمیته با فعالیتهای مختلف بر عهده داشتند و بیش از سی دوربین از سایتها و خبرگزاریهای مختلف پوشش خبری همایش را بر عهده داشتند و مراسم بصورت مستقیم و زنده از شبکه های دو سیما، افق، شما و شبکه استان اصفهان پخش گردید."

 ایشان ضمن تبیین اهداف اصلی برگزاری این همایش؛ سربازپروی برای قیام امام زمان(عج) را والاترین هدف برگزاری این همایش برشمردند و افزودند:

 

 

 "تربیت سربازان امام زمان(عج) و یارگیری برای نهضت جهانی حضرت ولی عصر(عج) والاترین هدف مجمع جهانی بوده که گسترش این هدف به خارج از مرزهای جغرافیایی کشورمان در بیش از پانصد کشور جهان و میزان بالای تأثیرگذاری آن، خشم حاکمان ضد دین را برافروخته است و در سالهای گذشته نیز در این خصوص لایحه ای در پارلمان انگلستان برای منع برگزاری این مراسم با این بهانه که برگزاری این مراسم سبب ترویج خشونت در جوامع میشود، تصویب شده است. دشمنان اسلام و بالأخص شیعه تلاش گسترده‌ای برای منع برگزاری این مجالس می‌کنند، ولی خودشان هم میدانند که این نیرنگ‌ها کارساز نخواهد شد و تحریک، عصبانیت و دست و پا زدن آنها ذلت و خواری آنها را برای مردم بیش از پیش نمایان‌تر کرده و بیداری روزافزون مسلمانان جهان را به همراه داشته است و امید است تا انشاا.. این حرکت عظیم و آگاهانه راهبردی برای زمینه‌سازی ظهور باشد و این زمینه سازی ظهور با نقطه عطف حضرت علی اصغر(ع)، کربلا را به جهان معرفی خواهد کرد."

 

 

 ایشان در پایان از زحمات خالصانه و بی شائبه تمامی عزیران و خادمانی که برنامه ریزی، هماهنگی و اجرای منظم این همایش را به عهده داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر نمودند.